Mamy przyjemność poinformować, że z inicjatywy dyrektora Instytutu Socjologii i Kognitywistyki została podpisana nowa umowa o partnerstwie Wydziału Historyczno-Socjologicznego z nowoczesną agencją zintegrowanej komunikacji marketingowej Isobar Polska, należącą do globalnej sieci Dentsu Aegis Network. Nowa umowa umożliwia rozszerzenie dotychczasowej współpracy nawiązanej już 4 lata temu. Dzięki tej współpracy najlepsi i najaktywniejsi studenci socjologii (studiów drugiego stopnia) będą mogli odbywać praktyki oraz płatne staże w dziale moderacji i monitoringu w Isobar Polska. Umowa przewiduje także m.in. wspólny udział przedstawicieli firmy i uczelni w konferencjach naukowych, warsztaty i wykłady z udziałem pracowników Isobar Polska i współpracę promocyjną.

Isobar jest globalną, nowoczesną siecią agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, członkiem grupy Dentsu Aegis Network. Korporacja obecna jest na 40 rynkach na całym świecie, m.in. w Polsce. Jeden z oddziałów Isobar Polska, Digital Operations Hub, od 2010 roku mieści się w Białymstoku. DOH zajmuje się monitoringiem i moderacją mediów społecznościowych, a także tworzeniem ich treści, designem oraz obsługą klientów.

Koordynacją współpracy ze strony uczelni zajmuje się dr Ewa Dąbrowska-Prokopowska (Instytut Socjologii i Kognitywistyki).